Politica de anulare comandă
Vizita pe site-ul mirceadinescu.ro, urmată de Comandă echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea termenilor și condițiilor. Comanda este definită ca fiind documentul electronic ce intervine între Vânzător și Client, prin care Clientul achiziționează anumite produse și face plata acestora.
O comandă efectuată pe site-ul mirceadinescu.ro este considerată confirmată în momentul primirii mesajului de confirmare la adresa de e-mail furnizată în formularul de comandă.
Politică de retur – Condiții generale
mirceadinescu.ro NU oferă retur gratuit pentru clienții care notifică această intenție.
Modalități și termene de returnare a produselor
Clientul se obligă să notifice mirceadinescu.ro intenția să de a returna produsele achiziționate, prin e-mail la contact@mirceadinescu.ro în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, mirceadinescu.ro poate refuza coletul.
Condiții de returnare a produselor
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără urme de folosire și fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondență cu contact@mirceadinescu.ro).
Cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete pe copertă sau pe pagini.
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată.
Dacă s-au achiziționat mai multe produse de același fel și le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puțin una din condițiile de mai jos:
– au fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului;
– au ambalajul deteriorat sau incomplet;
– au urme de uzură sau folosire excesivă;
– s-a făcut orice tip de înscris pe produs și/sau pe cutia produsului;
– produsul a făcut parte dintr-o comandă specială (comandă specială este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și plata unui avans);
– licențele OEM activate;
– îndeplinesc una din condițiile specifice, în funcție de tipul produsului.
Nu se acceptă retur produse care au suferit expunerea la umezeală, la condiții extreme din punct de vedere termic sau la alți factori de mediu, la coroziune, oxidare, dacă a intrat în contact cu lichide, alimente sau produse chimice.
Retur DOA (Dead on arrival)
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate în termen de 14 zile de la notificarea clientului. Costul transportului nu se achită de către PORT CETATE SRL.